Известие

Collapse
No announcement yet.

Първите няколко потегляния са тромави

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първите няколко потегляния са тромави

    Пореден проблем с мойта 145'ца Съединителя ми отдавна е доста твърд и отделя високо, датата на която ще си замине е първото число от следващия месец В последно време обаче започна колата да потегля много мудно първите 2-3 пъти като я запаля (например като спра на кръстовище и после потегля). Подавам й газ и крака ми потъва заедно с педала на газта, а тя като че ли стои на едно място и после изведнъж след около 2-3 секунди потегля. И след първите 2-3 потегляния после вече всичко е тип-топ. Някой имал ли е този проблем и имате ли представа дали е свързан със съединителя?
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
    Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
    Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

  • #2
    А форсира ли се нормално? В смисъл вдига обороти, а стои на едно място или потегля бавно? Ако е така сигурно е почнал да буксува съединителя.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Или просто още не е загряла. Първите 4-5 минути, съответно 2-3 км. всяка кола е малко по-мудна. Сега зависи за колко голямо замисляне става въпрос, може и да има проблем колегата.
      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
      Mazda 6 2.3 2005
      sigpic

      Comment


      • #4
        Абе не е от това, че не е загряла, бая мудна си е. А какво точно представлява това боксуване? Мойта не вдига обороти - просто като натисна педала на газта и сякаш ми потъва крака в него - няма никой И след няколко секунди се "събужда" и излита. При боксуващ съединител вдигат ли се оборотите на двигателя като натискаш педала на газта? Друго, което съм забелязал е, че по някога като е жега и слънцето е напекло колата и като я запаля почти винаги стига за около секунда до 800-900 оборота и после пада до 500 и почва да се тресе. След 3-4 секунди се оправя и оборотите скачат на 1200. А ако докато се тресе я изгася и я запаля пак - всичко си е 6. Някой из форума май беше писал за това поведение, но доколкото си спомням май не беше открил причината Предполагам, че може да има връзка с тоя проблем.
        Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
        Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
        Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

        Comment


        • #5
          като ти боксува съединителя оборотите се качват а скоростта не. за слънцето-просто колектора се нагрява и температурата на въздуха вътре в него е много висока и температурния датчик се шашка. като влезе свеж въздух се оправя. за мудноста има теми много,може дебитомера да е тръгнал.
          точка

          Comment


          • #6
            Можеш ли да дадеш някой линк, колега? Аз търсих с търсачката но не намерих такъв случай като моя. А дебитомера последния път като бях при чичо доктор ми го чистиха ама може и да е тръгнал да дава фира. Като е колата на място и я изфорсирам по-рязко и попритриса.
            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

            Comment


            • #7
              http://www.alfa156.net/tech/fr_index...tech/cold.html
              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F3%F6%F3%ED%E0
              точка

              Comment


              • #8
                Благодарско, колега! Е са ше им хвърля по едно око

                Мисля, че затова става въпрос:

                Код:
                One other thing is low performance the first 2-3 minutes after starting
                a cold engine. It feels like you have 30bhp, but apart from that the engine
                feels normal. After 1-2 minutes there is a little "click" and then the engine
                is normal agein. I think this is explained why in this link (ECU). ECU limits
                the power when the engine is cold. Chiptuning the car can get rid of this.
                @ http//www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/powerloss.html

                Най-интересното е, че мойта става адски немощна, едва ли не ми потъва крака в педала за газта. Поръчал съм сега една ламбда сонда от Ebay и само да пристигне и я сменявам, надявам се поне частично да се оправи! А иначе някой има ли идея при кого мога да си изключа този "feature" на ECU'то?
                Last edited by Nyte; d.m.y г., 11:29.
                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                Comment


                • #9
                  През първите минути на студен двигател компютърът не взема под внимание показанията от ламбдата. Едва ли ще с еподобри нещо след смяната й
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment

                  Working...
                  X